Infokommunikációs Tanszék

Az Infokommunikációs Tanszék 2011-ben alakult a korábbi E-business Kutatóközpont utódjaként. A Tanszék munkatársai jelenleg több szakirány oktatásában érintettek, legnagyobb súllyal a Gazdaságinformatikus képzésekben (BSc, MSc) szerepelnek. Emellett azonban a Gazdálkodási és menedzsment, a Kereskedelem és marketing (alapszakok), a Marketing mesterszak, valamint az ISP (angol nyelvű képzés) tárgykínálatában is vannak meghirdetett tárgyaink.

 

A főbb kutatási területek közül ki kell emelni az infokommunikációs szektor fejlődésének infrastrukturális kérdéseit, a fogyasztói szokások változásának szociológiai dimenzióit, a tartalomipar átalakulásának üzleti és szabályozási kihívásait, a B2C és B2B piacok fejlődését, szabályozási és médiapolitikai elemzéseket és az e-learning rendszerek fejlesztését. A Tanszék része az Információs Társadalom Oktató- és Kutatócsoport (ITOK), valamint az e-Learning Oktató és Szolgáltató Központ (ELOSZK), amely egyben a BCE e-learning tudás- és kommunikációs központja is.